πηγή: www.kathimerini.gr | |||
| |||
Ανάμεσα στις εταιρείες που θα συνεργαστούν με το YouTube είναι η Endemol (εταιρία παραγωγής του Big Brother), το BBC Worldwide και η UFA/Fremantle (παραγωγός σόου ταλέντων). «Κανάλια» στην πλατφόρμα θα αποκτήσουν επίσης ο βρετανός σεφ Jamie Oliver, ο μουσικός τηλεοπτικός σταθμός Mixmag TV, όπως και η Guinness World Records, η εταιρεία που είναι υπεύθυνη για τη λίστα των παγκόσμιων ρεκόρ Γκίνες. «Ανεβάζοντας» στην πλατφόρμα τηλεοπτικό υλικό που θα αφορά κυρίως την πολιτική, τα σπορ, τη μαγειρική και την υγεία. Ο Kyncl υποστηρίζει πως, στον ένα χρόνο που προηγήθηκε, το πείραμα της συνεργασίας του YouTube με τους Αμερικανούς παραγωγούς αποδείχθηκε εξαιρετικά πετυχημένο. Σύμφωνα με τον ίδιο, τα 35 δημοφιλέστερα «κανάλια» με αυθεντικό περιεχόμενο έχουν περισσότερες από 1.000.000 προβολές κάθε εβδομάδα. Επιπλέον, 800.000 συνδρομητές παρακολουθούν κάθε μήνα περισσότερες από 4 δισεκατομμύρια ώρες από αυτό το υλικό. Η επιλογή των ευρωπαϊκών παραγωγών σημαίνει πως η πλατφόρμα θέλει να αξιοποιήσει την ίδια τακτική για να αυξήσει τη δημοφιλία της και στη Γηραιά Ήπειρο – προσδοκώντας μάλιστα ότι, εκτός από αυθεντικό, το υλικό θα είναι και αρκετά ποιοτικό, ώστε τα νέα «κανάλια» να αποκτήσουν ένα σταθερό κοινό, το οποίο θα αυξάνεται ολοένα περισσότερο. Γι’ αυτόν τον λόγο, η συμφωνία προβλέπει πως για αρκετά χρόνια οι εταιρείες παραγωγής θα εισπράττουν ένα σταθερό ποσό, ανεξάρτητα από τον αριθμό των προβολών που θα πετυχαίνουν. |
Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012
Αυθεντικό τηλεοπτικό περιεχόμενο από την Ευρώπη θα φιλοξενεί σύντομα το YouTube
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου