Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Παραγωγή Γραπτού Λόγου: Ένα ζώο που αγαπώ


Το αγαπημένο μου ζώο είναι η χελώνα. Υπάρχουν πολλά είδη χελώνας αλλά εμένα μου αρέσουν οι μικρές χελώνες που ζουν σε γλυκό νερό. Πέρυσι σε μια εκδρομή του σχολείου βρήκα μια τέτοια χελώνα τραυματισμένη στο αριστερό μπροστινό πόδι της. Ήταν στην όχθη μιας τεχνητής λιμνούλας. Την ονόμασα Δωροθέα και την πήρα σπίτι μου για να τη γιατρέψω.

Η Δωροθέα έχει ένα καφέ καβούκι με πράσινες κηλίδες σαν μωσαϊκό. Το σώμα της είναι πρασινωπό και το μέγεθός της είναι περίπου όσο η παλάμη μου. Το δέρμα της είναι σκληρό και ανθεκτικό. Τα νύχια της είναι γαμψά και μεγάλα. Τα χαρακτηριστικά του προσώπου της είναι μικρά και χαριτωμένα.

Η Δωροθέα λατρεύει το κολύμπι, γι’ αυτό ζει μέσα σ’ ένα ενυδρείο. Μέσα στο σπιτάκι της έχω βάλει μερικά βότσαλα και άλλες πέτρες για να ξεκουράζεται. Είναι πολύ λαίμαργη και τρέφεται με ειδική τροφή για χελώνες του είδους της.

Η χελωνίτσα μου παρατηρεί με περιέργεια ό,τι κινείται γύρω της και κρύβει το σώμα της μέσα στο καβούκι, όταν αισθανθεί κάποιον κίνδυνο. Μόλις τη βγάζω από το ενυδρείο, κουνάει τα πόδια της και το κεφάλι της δεξιά αριστερά. Μερικές φορές ενώ διαβάζω στο γραφείο μου τη βάζω δίπλα μου για να μου κάνει παρέα. Έτσι κι αυτή γίνεται σοφότερη.
Μου αρέσει να τη βλέπω να περπατάει αργά ή να κολυμπάει με χάρη και δεξιοτεχνία. Επίσης τη θαυμάζω όταν αρπάζει την τροφή της και προσπαθεί να την καταπιεί. Είναι αξιολάτρευτο πλάσμα, αλλά τώρα που έγινε καλά σκέφτομαι να την επιστρέψω στην λιμνούλα που ζούσε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...