Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Παραγωγή Γραπτού Λόγου: Μιλώ για ένα αγαπημένο μου παιχνίδι

«Θαλασσόλυκος»
   Το αγαπημένο μου παιχνίδι είναι ένα ξύλινο ιστιοφόρο. Μου το έκανε δώρο ο νονός μου, που είναι ναυτικός,  τα περασμένα Χριστούγεννα. Το αγόρασε σ’ ένα ταξίδι του στη μακρινή Σαγκάη της Κίνας.

    Το ιστιοφόρο μου έχει τρία ψηλά κατάρτια. Πάνω στα κατάρτια είναι κρεμασμένα άσπρα πανιά που φουσκώνουν όταν φυσάει αεράκι. Το μήκος του σκαριού (σκελετός καραβιού) του φτάνει το ένα μέτρο. Πάνω στο κατάστρωμα υπάρχει ένα ξύλινος καπετάνιος και στο ψηλότερο κατάρτι ένας ναυτικός που παρατηρεί τον ορίζοντα. Το όνομα που έδωσα στο τρικάταρτο ιστιοφόρο μου είναι «Θαλασσόλυκος», γιατί ταξιδεύει παντού.

      Το καλοκαίρι στις διακοπές είχα πάρει μαζί μου το «Θαλασσόλυκο» για να παίξω στην ακροθαλασσιά. Το ιστιοφόρο μου μπορεί να πλέει στη θάλασσα χωρίς να βουλιάζει και όταν έχει αεράκι κινείται πιο γρήγορα. Εγώ κολυμπάω δίπλα του και με τη φαντασία μου ταξιδεύω σε μακρινές θάλασσες και όμορφα λιμάνια.

    Κάθε φορά που παίζω με το «Θαλασσόλυκο» στην παραλία, νιώθω περηφάνια και η χαρά μου είναι απερίγραπτη. Τώρα μακριά από τη θάλασσα το έχω στο δωμάτιό μου, το κοιτώ με καμάρι και θυμάμαι με νοσταλγία τα φανταστικά ταξίδια μαζί του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...