Κυριακή, 2 Δεκεμβρίου 2012

Μία ψηφιακή χαρτογράφηση του e-Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών με συγκεκριμένα παραδείγματα και εφαρμογές.

 
  Μελετώντας, κλικάροντας και ψάχνοντας τις επιλογές του μιντιακού e- Curriculum, διαπίστωσα ότι ορισμένες-ήδη-τις εφαρμόζουμε στην ελληνική αίθουσα διδασκαλίας, όπως για παράδειγμα τις διαδραστικές μεθόδους παραγωγής γραπτού λόγου ετερόκλιτων κειμενικών ειδών, σε κάποιες υστερούμε π.χ. στην Αφήγηση της Τέχνης ως μεθόδου διδασκαλίας ακόμη και των μαθηματικών (http://sykees8.blogspot.gr/2012/11/blog-post_3315.html), διότι το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά και η εκπαιδευτική κοινότητα, ευτυχώς όχι στο σύνολό της, ασχολούνται και προσδίδουν βαρύτητα μόνο σε ...."σοβαρά" αντικείμενα (ναι, νομίζω ότι χάθηκε μία τεράστα ευκαιρία για την εγκάρσια διάχυση των Τεχνών σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα και τις εκπαιδευτικές βαθμίδες που αποπειράθηκε το Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης, κατά την πιλοτική εφαρμογή του) ενώ, τέλος, σε άλλες επιλογές που σχετίζονται άμεσα με τον ψηφιακό εγγραμματισμό της γενιάς μας (Visual Notetaking, Screencast κ.ά) τα πράγματα μοιάζουν πιο.... απαισιόδοξα. Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να ... χαθείτε στα κανάλια του e- Curriculum !!!

What do you want to CREATE today?



 
A text-only version of this index is also available.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...