Όταν πρότεινα στον Chris Anderson (Κρις Άντερσον), το δημιουργό του TEDtalk και τώρα TED-Ed, πως ίσως να θέλει να επανεξετάσει τη χρήση του όρου "Flip" "Αναθεώρηση" για όλα τα εκπαιδευτικά βίντεό του, κοίταξε με αμηχανία. Έχει "αντιστραφεί η τάξη", σε αυτή την περίπτωση, αναφέρεται στην πρακτική του να κάνει ο μαθητής την εργασία στην τάξη και να παρακολουθούν τη διδασκαλία στο σπίτι. Εξήγησα ότι η δύναμη του βίντεο δεν πρέπει να υποβιβαστεί μόνο για την εργασία που γίνεται στο σπίτι. Αντ 'αυτού, αυτά τα βίντεο μπορούν να αποτελέσουν ισχυρά εργαλεία εκμάθησης στο σχολείο.
Εξήγησα ότι υπάρχει ένα αυξανόμενο κίνημα των γονέων, των εκπαιδευτικών και μαθητών ενάντια στην ανάθεση εργασίας στο σπίτι. Τα παιδιά περνούν ήδη περίπου 6-7 ώρες την ημέρα με τις ακαδημαϊκές επιδιώξεις επιλεγμένες από άλλους ανθρώπους. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι αισθάνονται ότι ο χρόνος στο σπίτι θα πρέπει να επιλέγεται από το παιδί και την οικογένειά του. Όταν το κάνουμε αυτό δίνουμε τη δυνατότητα σε οικογένειες και την εμπιστοσύνη για να αποφασίσουν τι θέλουν να κάνουν όταν τελειώσουν το σχολείο. Αντί την κατ 'οίκον εργασία, μπορεί να θέλουν να:
Παίξτε έξω. Να είστε με φίλους. Έχετε δείπνο. Συζήτηση και γέλιο. Παίξτε παιχνίδια με τους φίλους ή την οικογένεια. Διαβάστε ένα βιβλίο. Γράψτε ένα βιβλίο. Κάντε ένα βίντεο. Χαλαρώστε. Να βαριούνται. !!! Ύπνος. Πωλ Λαφάργκ |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου