Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2012

Μία συγκριτική ματιά στην Προοδευτική Μάθηση από το 1940 /A View Of Progressive Learning From 1940

πηγή: http://www.teachthought.com/
 
"Ο κόσμος κινείται με μία  δυναμική. Κανείς δεν ξέρει ακριβώς για πού. Πρέπει να προετοιμάσουμε τα παιδιά μας να είναι ικανά όχι για τον κόσμο του παρελθόντος, ούτε για τον κόσμο μας, αλλά για τον κόσμο τους, τον κόσμο του μέλλοντος. "

Αυτός δεν είναι ο  Ken Robinson, αλλά John Dewey. Στη δεκαετία του 1940!!!

Οι ιδέες που έχουμε για την καινοτομία, το καινούριο στην εκπαίδευση με την ελπίδα για... επανάσταση-ή τουλάχιστον την επανάληψη της Νεωτερικότητας της εκπαίδευσης-ήταν στη  μόδα  ογδόντα χρόνια πριν!!!

Η βασισμένη σε Project Μάθηση;

Η Αυθεντικότητα στην Επικοινωνία, με βάση την κοινότητα μάθησης;

Η Δημιουργικότητα;

Η Τεχνολογία;

Ο Κονστρουκτιβισμός;

Η Συνεργασία και η Εργασία σε Ομάδες;

Όλες ήταν παρούσες και αντιστοιχούσαν σε αντίδραση σε ό, τι θεωρούνταν ως "μη-προοδευτική μάθηση." Το βίντεο εξηγεί τα χαρακτηριστικά της προοδευτικής μάθησης (από τη δεκαετία του 1920 και του 1930) που έρχεται να αντικαταστήσει την υφιστάμενη, η οποία στοχεύει να μετρήσει τη δύναμη της μνήμης του παιδιού, αντί της κατανόησης. "
 
Οι διαχρονικές συγκρίσεις εύλογες και αναπόφευκτες οδηγούν σε αποκαλυπτικά συμπεράσματα !
 
 
 
Μπορείτε να ρυθμίσετε και τους υπότιτλους στο βίντεο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...