Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Επιφωνήματα: Γλωσσική Άσκηση


Να συμπληρώσεις με το κατάλληλο επιφώνημα της παρένθεσης τις παρακάτω προτάσεις:
(μπράβο!, ώρε!, αλίμονο!, χμ!, ποπό!, εύγε!, μακάρι, χα, χα, χα!, ου!)
Μην ξεχάσεις να βάλεις θαυμαστικό όπου χρειάζεται.

- ………… Να ‘σαι καλά γελωτοποιέ ∙ μου ‘φτιαξες τη διάθεση.
- ……….. Τι συμφορά μας βρήκε, Θεέ μου!
- ………. Λες να ‘ναι σωστή η λύση μου;
- ………… να πάμε μία εκδρομή το Σαββατοκύριακο!
- ……….. Πόσο μεγάλωσε ο μπέμπης σας!
« ………. Εγγονή μου», είπε ο παππούς, όταν του έδειξα τον έλεγχο προόδου μου.
- …………. Τι έχει να γίνει το μεσημέρι στο φούρνο του Καραγκιόζη.
«……….. Παικταράδες μας!», φώναζαν οι οπαδοί για τους παίκτες της ομάδας τους, μέχρι τη στιγμή που δέχτηκε γκολ∙ μετά από λίγα λεπτά άρχισαν τα «……….. Πετάξτε τις φανέλες και φύγετε από δω!» προς τους ίδιους παίκτες!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...