Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015

Κουραφέλκυθρα: το Τοπ-10!!! (σύμφωνα με τον δημιουργό τους)

Image
“Ξεπατικωτούρα!!!”
Η αγαπημένη μου γελοιογραφία. Οι παιδικές αντιδράσεις σε πολύ σοβαρές καταστάσεις πάντα μου φαινόντουσαν πολύ αστείες. Επίσης η λέξη “ξεπατικωτούρα” είναι σύμφωνα με όλες τις μελέτες η καλύτερη λέξη του κόσμου.
 
  πηγή: www.lifo.gr
 
  Ο Αντώνης Βαβαγιάννης, δημιουργός των Κουραφέλκυθρων είναι συνάμα και δάσκαλος στο επάγγελμα. Εδώ να επιλέγει ο ίδιος το προσωπικό του Τοπ-10, εξηγώντας παράλληλα μερικά πράγματα...
Image
H .... ιστορία της κραυγής!

Αυτό το βάζω εδώ για να δείξω ότι ξέρω από τέχνη, δεν είμαι κανάς τυχαίος!
Image
Οι αρχαίοι ημών κάγκουρες...

Οι αρχαίοι ημών κάγκουρες εκπροσωπούν τη νέα σειρά κόμικς “Κολυμπηθρόξυλα” που κάνω για το socomic.gr. Επιλογές των οποίων βρίσκονται μέσα στον τόμο των “Κουραφέλκυθρων” μιας και είναι συγγενική σειρά. Το συγκεκριμένο πρέπει να είναι το πιο πολυδημοσιευμένο στριπάκι που έχω σχεδιάσει ποτέ.

 

Image
Ζοζεφίνα !!!
Ο δεύτερος πιο δημοφιλής χαρακτήρας των Κουραφέλκυθρων. Πολλοί ρωτάνε αν την έχω εμπνευστεί από κάποιο συγκεκριμένο παιδάκι (επειδή είμαι δάσκαλος) η αλήθεια είναι ότι δεν είναι βασισμένη σε κάποιο συγκεκριμένο παιδί, αλλά σε ένα γενικότερο χαρακτηριστικό των παιδιών, ιδιαίτερα στις μικρές ηλικίες, να σου πετάνε την πιο απίστευτη απορία, το καταπληκτικότερο σχόλιο, αλλά στην πιο άσχετη ή λάθος στιγμή!
 
Image
Μυστικός δείπνος

Μια από τις τελευταίες γελοιογραφίες μου για τα Κουραφέλκυθρα για κάτι που με απασχολούσε πάντα. Τι κάνουν όλοι από την ίδια πλευρά του τραπεζιού; Δεν υπάρχει δικαιολογία. Λεονάρντο, μαντάρα τα 'κανες φίλε μου!
 
 Image
Ο κύριος Κλιάφας

  Για νούμερο 1, δε θα μπορούσα να διαλέξω άλλο από το πρώτο κουραφέλκυθρο που δημοσιεύτηκε ποτέ. Πολλά χρόνια πριν, όταν δημοσιεύτηκε αμφιβάλλω αν το διάβασαν πάνω από 10 άτομα. Σήμερα, 6 χρόνια μετά, τα κόμικς μου έχουν γίνει τόσο δημοφιλή που τα διαβάζουν περισσότερα από 15 άτομα! Εκτός όμως από τους συναισθηματικούς λόγους λόγω παλαιότητας, το συγκεκριμένο στριπ θεωρώ ακόμα ότι είναι από τα καλύτερα που έχω γράψει και αποτελεί την τέλεια εισαγωγή για τον χαρακτήρα του κύριου Κλιάφα..
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...