πηγή: http://www.edutopia.org/
Ο John Seely Brown (3), διακεκριμένος επιστήμονας, διορατικός συγγραφέας, και μεγάλος στοχαστής είναι πολύ σοβαρός για την αξία του παιχνιδιού. "Με τις παιγνιώδεις, τολμηρές εμπειρίες που ασκούν τόσο το μυαλό όσο και το σώμα μαθαίνουμε καλύτερα το πώς να μαθαίνουμε", είπε στο ακροατήριο κατά την πρόσφατη Διάσκεψη Μάθησης Learning Practice Live (4) στη Φιλαδέλφεια.
"Ξεχάστε το παλιό σχολείο-πρότυπο των βιβλίων και των δοκιμών". Προτιμώμενη μεταφορά του για τη μάθηση στο ταχέως μεταβαλλόμενο σημερινό κόσμο είναι το κανόε-καγιάκ. Ο John Seely Brown τονίζει την ύπαρξη στη στιγμή, "ο εκπαιδευόμενος σκέφτεται και κάνει ταυτόχρονα, σε συνεχή επαφή με το πλαίσιο", λέει.
Ο Brown είναι ο πρώην επικεφαλής επιστήμονας της Xerox Corporation και διευθυντής του Palo Alto Research Center της (PARC). Σήμερα είναι επισκέπτης ερευνητής στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνιας και συμπρόεδρος του Κέντρου Deloitte for Edge. Είναι επίσης ο συγγραφέας μιας νέας κουλτούρας της μάθησης: της καλλιέργεια της φαντασίας σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει. Η μεγάλη πρόκληση που αντιμετωπίζει η εκπαίδευση σήμερα, όπως φαίνεται, δεν αναφέρεται στο πώς μαθαίνουμε. Είναι το θάρρος να "κάνουμε την μάθηση μια σταθερή περιπέτεια", λέει " η Montessori και ο Dewey ήταν 75 χρόνια μπροστά από την εποχή τους", προσθέτει, στην προάσπιση της μάθησης μέσα από την πράξη. "Ίσως, απλά ίσως, οι ιδέες τους μπορεί να επεκταθούν τώρα."
Some schools, in advance of this new initiative, have already carved out their own versions of Makerspaces. When I was doing field research for Bringing Innovation to School (12), I visited the Design/Build studio at St. Gregory School in Tucson, Ariz., and watched students puzzle their way through questions about everything from electronics to bike mechanics. (Watch this video about a student designing a giant trike:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου