Μία παρέα εκπαιδευτικών που σμίξαμε στις Συκεές Θεσσαλονίκης με αφορμή το Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης.
A group of teachers mingle at Sykees Thessaloniki on the occasion Major Training Program.
Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012
Μία συγκριτική ματιά στην Προοδευτική Μάθηση από το 1940 /A View Of Progressive Learning From 1940
"Ο κόσμος κινείται με μία δυναμική.Κανείς δενξέρει ακριβώς για πού.Πρέπει ναπροετοιμάσουμε τα παιδιά μας να είναι ικανά όχι γιατον κόσμοτου παρελθόντος, ούτε για τον κόσμομας,αλλάγια τονκόσμοτους, τον κόσμο του μέλλοντος."
Αυτόςδενείναιο Ken Robinson,αλλάJohn Dewey. Στη δεκαετία του 1940!!!
Οι ιδέεςπου έχουμεγια την καινοτομία, το καινούριο στην εκπαίδευση με την ελπίδα για...επανάσταση-ήτουλάχιστοντην επανάληψητης Νεωτερικότητας της εκπαίδευσης-ήταν στη μόδαογδόντα χρόνια πριν!!!
Η βασισμένη σε Project Μάθηση;
Η Αυθεντικότητα στην Επικοινωνία,με βάση την κοινότηταμάθησης;
Η Δημιουργικότητα;
Η Τεχνολογία;
Ο Κονστρουκτιβισμός;
Η Συνεργασία και η Εργασία σε Ομάδες;
Όλες ήταν παρούσεςκαιαντιστοιχούσανσεαντίδραση σεό, τιθεωρούνταν ως "μη-προοδευτικήμάθηση."Το βίντεοεξηγεί τα χαρακτηριστικά της προοδευτικής μάθησης (απότη δεκαετία του 1920και του 1930) που έρχεται να αντικαταστήσει την υφιστάμενη, η οποία στοχεύει ναμετρήσειτη δύναμητης μνήμηςτου παιδιού, αντίτηςκατανόησης."
Οι διαχρονικές συγκρίσεις εύλογες και αναπόφευκτες οδηγούν σε αποκαλυπτικά συμπεράσματα !
Μπορείτε να ρυθμίσετε και τους υπότιτλους στο βίντεο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου