Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Pixton: δωρεάν διαδικτυακή εφαρμογή για τη δημιουργία κόμικ.



πηγές: texnologia-sthn-taxh.blogspot.gr & http://www.pixton.com/

Circles and Triangles
X | Egypt | The government of ancient Egypt was like a triangle. All the power was in the hands of one person... the pharaoh. | Greece | X  Το Pixton είναι μία δωρεάν διαδικτυακή εφαρμογή που υποστηρίζει τη δημιουργία και φιλοξενία κόμικ. Επιλέγοντας αρχικά τη μορφή που θα έχουν τα καρέ σας, έχετε διαθέσιμη μία μεγάλη συλλογή από έτοιμες φιγούρες, τοπία και αντικείμενα. Μπορείτε να επιλέξετε το φύλο του ήρωα ή της ηρωίδας σας, τα χαρακτηριστικά του προσώπου του, τα μαλλιά και το σωματότυπο και να προσθέσετε ένα από τα διαθέσιμα τοπία ως φόντο, καθώς και έτοιμα αντικείμενα (έπιπλα, συσκευές, δέντρα κτλ). Οι χαρακτήρες του Pixton είναι εύκολοι στην επεξεργασία, και μπορείτε να τους κάνετε να λυγίζουν τα μέλη τους και να έχουν διαφορετικές εκφράσεις προσώπου.
Μπορείτε να προσθέσετε λεζάντες ως «φούσκες» κειμένου που επίσης μπορείτε να επεξεργαστείτε.   
  Αν επιλέξετε να βάλετε ως φόντο μία δική σας εικόνα (από τον υπολογιστή σας), το μέγεθός της αυτόματα προσαρμόζεται στα καρέ του Pixton. Μπορείτε να προσθέσετε στοιχεία στο πάνω μέρος της εικόνας, αλλά δεν μπορείτε να κάνετε άλλες αλλαγές.
   Αφού τελειώσετε την εργασία σας στο Pixton, έχετε τη δυνατότητα να σώσετε το κόμικ σας στην κοινότητα του Pixton, όπου οι άλλοι χρήστες μπορούν να το σχολιάσουν ή να το ψηφίσουν. Μπορείτε τέλος να το κοινοποιήσετε στο facebook, ή να το στείλετε ως email στον εαυτό σας. Στα email, το κόμικ σας συνάπτεται ως εικόνα σε μορφή PNG –τη μόνη μορφή αρχείου που επιτρέπει να εξάγετε το Pixton.
 
X | Egypt | The government of Greece was more like a circle. The people chose a person to lead them. The people had the power. | Greece | X
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί το ηλεκτρονικό κόμικ στην εκπαιδευτική διαδικασία;

   Η δημιουργία του κόμικ από τους μαθητές μπορεί να φέρει πολύ σημαντικές δεξιότητες στην επιφάνεια. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί από ομάδες μαθητών που θέλουν να παρουσιάσουν οτιδήποτε με ένα πιο ενδιαφέρον και διασκεδαστικό τρόπο.
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσο έκφρασης όπου στο τέλος κάποιου μαθήματος ή κεφαλαίου ή μιας δραστηριότητας (εκτός ή εντός της τάξης) ,οι μαθητές θα κατασκευάσουν ατομικά ή και σε ομάδες το δικό τους ηλεκτρονικό κόμικ, εκφράζοντας με αυτόν τον τρόπο τα συμπεράσματά τους, τα σημεία που τους έκαναν εντύπωση ή ακόμα που τους προκάλεσαν δυσαρέσκεια.
    Αποτελεί ένα εργαλείο που μετατρέπει τα παιδιά σε δημιουργούς, τα προτρέπει να ενεργοποιήσουν όλη τους τη φαντασία και να φτιάξουν ένα δικό τους έργο με δικά τους σκηνικά και διαλόγους. 
    Δώστε επομένως στους μαθητές σας τη δυνατότητα να εκφραστούν μέσα από τη δημιουργία του δικού τους κόμικ και το αποτέλεσμα θα ανταμείψει τόσο εσάς, όσο και τα ίδια.
Ενδεικτικά σε αυτό το σημείο μπορείτε να δείτε τη δημιουργία του δικού μας ηλεκτρονικού κόμικ που αφορά τις παρομοιώσεις. Ζητήστε από τους μαθητές, αφού έχουν διδαχθεί το αντικείμενο, να κατασκευάσουν σε ομάδες το δικό τους ηλεκτρονικό κόμικ, που οι διάλογοι του θα περιέχουν ορισμένες παρομοιώσεις. Προτρέψτε τους μαθητές σας να συνεργαστούν και να αξιοποιήσουν όλη τους τη δημιουργική σκέψη.
 

1 σχόλιο:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...