Έχετε ποτέ αναρωτηθεί γιατί ορισμένα παιδιά φαίνεται να μαθαίνουν να διαβάζουν χωρίς τόσο κόπο και άλλα με μεγάλο αγώνα; Έχετε ποτέ δει ένα παιδί που απομνημονεύει ποιήματα, καόνες μαθηματικών, πραγματικά περιστατικά και το αλφάβητο χωρίς καν προσπάθεια; Ακόμη την ίδια στιγμή μπορεί να σας είναι επίσης γνωστό ένα άλλο παιδί που είχε πρόβλημα να θυμηθεί μόνο το δικό του αριθμό τηλεφώνου ή τη διεύθυνση. Υπάρχουν διαφορετικά είδη των λόγων που η μάθηση — και ανάγνωση — είναι εύκολη για ορισμένα παιδιά και σκληρή για άλλα, και πιστεύω ότι σπανίως έχει να κάνει με τη νοημοσύνη. Διαβάστε εδώ ολόκληρο το άρθρο.
Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012
Τι κάνει κάποιον έναν καλό αναγνώστη; / What Makes a Good Reader? The Foundations of Reading Proficiency
Έχετε ποτέ αναρωτηθεί γιατί ορισμένα παιδιά φαίνεται να μαθαίνουν να διαβάζουν χωρίς τόσο κόπο και άλλα με μεγάλο αγώνα; Έχετε ποτέ δει ένα παιδί που απομνημονεύει ποιήματα, καόνες μαθηματικών, πραγματικά περιστατικά και το αλφάβητο χωρίς καν προσπάθεια; Ακόμη την ίδια στιγμή μπορεί να σας είναι επίσης γνωστό ένα άλλο παιδί που είχε πρόβλημα να θυμηθεί μόνο το δικό του αριθμό τηλεφώνου ή τη διεύθυνση. Υπάρχουν διαφορετικά είδη των λόγων που η μάθηση — και ανάγνωση — είναι εύκολη για ορισμένα παιδιά και σκληρή για άλλα, και πιστεύω ότι σπανίως έχει να κάνει με τη νοημοσύνη. Διαβάστε εδώ ολόκληρο το άρθρο.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου