Όταν η Ιδιωτική Σχολή δεν αποτελεί προνόμιο είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα στήλη στο The New York σήμερα το πρωί. Μιλάει για δύο εταιρείες που προσφέρουν ιδιωτική εκπαίδευση στον αναπτυσσόμενο κόσμο: την BRAC και την Bridge. Εδώ είναι αποσπάσματα που περιγράφουν τους δύο Οργανισμούς:
Τα δύο σχολικά συστήματα έχουν διαμετρικά αντίθετες φιλοσοφίες, μεθόδους και επιχειρηματικά μοντέλα. Οποιοσδήποτε είναι εξοικειωμένος με τη συζήτηση στις Ηνωμένες Πολιτείες για την αμερικανική εκπαίδευση θα αναγνωρίσουν αυτά τα πολικά αντίθετα. Η Bridge είναι μια κερδοσκοπική εταιρεία, η οποία αντλεί το εισόδημα αποκλειστικά από τα δίδακτρα. Για να είναι κερδοφόρα, πρέπει να κρατήσει το μέγεθος της τάξης στους 50 μαθητές ή μεγαλύτερο. Ένας από τους επενδυτές του είναι η Pearson, η εταιρεία μέσων μαζικής ενημέρωσης και της εκπαίδευσης των οποίων οι δοκιμές έχουν αποδειχθεί τόσο αμφιλεγόμενες στη Νέα Υόρκη. Η Bridge βασίζεται στην τυποποίηση και την τεχνολογία. Στις 11 το πρωί, για παράδειγμα, κάθε καθηγητής δεύτερης βαθμίδας θα διδάσκει ακριβώς το ίδιο μάθημα σε κάθε ακαδημία της Bridge, που παρέχεται με ένα σενάριο λέξη προς λέξη από την έδρα της Bridge.
... Το μοντέλο BRAC ... δίνει στους καθηγητές σχεδόν πλήρη αυτονομία, αναζητά μικρές αίθουσες διδασκαλίας, συνδυάζει διάφορες ηλικίες σε μία τάξη, είναι Montessoriανο-όπως και στις μεθόδους της, δίνει ελάχιστη προσοχή στις τυποποιημένες δοκιμές και τονίζει τις κοινωνικές δεξιότητες
Tomas Munita για το The New York Times
Tomas Munita για το The New York Times
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με την Pearson, ίσως να θέλετε να διαβάσετε «Εκπαίδευση» Pearson - Ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι;
Και εδώ ένα βίντεο για το μοντέλο BRAC:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου